۱۵ دی ۱۳۹۹، ۸:۴۲

«هدف‌مان فینال است»

سرمربی تنها تیم «تمام برد» لیگ تنیس روی میز: حرفه‌ای‌ترین هستیم

سرمربی تنها تیم «تمام برد» لیگ تنیس روی میز: حرفه‌ای‌ترین هستیم

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج که تیمش بدون تساوی و باخت مرحله رفت لیگ برتر را به پایان رساند می‌گوید حرفه‌ای‌ترین تیم مسابقات را در اختیار دارد و فینال لیگ را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور پنجشنبه گذشته پس از رقابت سه روزه میان هشت تیم شرکت کننده به پایان رسید. در پایان این رقابت‌ها شهرداری کرج به عنوان تنها تیم «تمام برد» صدرنشین گروه «ب» شد.

شهرداری کرج در حالی این عملکرد و صدرنشینی را در کارنامه خود ثبت کرد که دومین سال حضور در لیگ برتر تنیس روی میز را تجربه می‌کند؛ این تیم سال گذشته اولین حضور در لیگ برتر را با عنوان سومی به پایان رساند اما امسال حداقل راهیابی به فینال را دنبال می‌کند.

امیر بخشی سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج که تیمش در رقابت با دانشگاه آزاد، نفت آبادان و پادما یدک اصفهان صدرنشین شد در گفتگو با خبرنگار مهر عملکرد این تیم در مرحله رفت لیگ تنیس روی میز را فراتر از انتظار عنوان کرد و گفت: بازیکنان شهرداری کرج با پشت سر گذاشتن دوره کامل تمرینی برای بدنسازی و فنی در لیگ شرکت کردند و به همین دلیل آمادگی بالایی داشتند.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌های کرونایی و به خاطر توجه کافی و به موقع مسئولان در ایجاد شرایط لازم، سه ماه پیش از آغاز مسابقات اردوی تمرینی خود را آغاز کردیم، به همین دلیل با وجود ترکیب جوانی که در اختیار داریم، توانستیم در نتیجه گیری موفق عمل کنیم تمام دیدارهای خود را با برد و بدون تساوی و باخت به پایان برسانیم. در کل نتایجی که کسب کردیم و عملکردی که بازیکنان داشتند خیلی بالاتر از انتظارمان بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: به جز حمیدرضا طاهرخانی که جزو ملی پوشان تنیس روی میز کشور است سایر بازیکنان ما به قدری جوان هستند که تجربه زیادی در لیگ برتر ندارند. میانگین سنی آنها بین ۱۸ تا ۲۰ سال است، همین مسئله هم گویای تجربه کم تیم است اما با این شرایط تیمم موفق شد بالاتر از دانشگاه آزاد که سال گذشته نایب قهرمان لیگ شد و با ۳.۵ اختلاف امتیاز با این تیم صدرنشین گروه شود.

«شهرداری کرج در حالی با ترکیبی جوان تنها تیم تمام برد مرحله رفت لیگ تنیس روی میز لقب گرفت که تیمی مانند فراسنج (گروه الف) با در اختیار داشتن ملی پوشانی همچون برادران عالمیان متحمل یک تساوی شد و با دو برد صدرنشینی را از آن خود کرد»، بخشی در واکنش به این موضوع گفت: در اینکه نوشاد و نیما عالمیان بهترین‌های تنیس روی میز ایران هستند، شکی نیست اما به هر حال بعضاً بازیکنان اینچنینی هم در شرایطی قرار می‌گیرند که نمی‌توانند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. از طرفی بازیکنان دیگر به اندازه‌ای انگیزه دارند که خودی نشان دهند و در موفقیت تیم‌شان تاثیرگذار باشند. بازیکنان جوان من چنین شرایطی دارند.

وی در پاسخ به اینکه «شهرداری کرج در دومین سال حضور در لیگ برتر کسب چه جایگاهی را دنبال می‌کند؟»، گفت: به فینال لیگ برتر فکر می‌کنیم. برای رسیدن به این هدف هم باید به حفظ فاصله امتیازی خود با رقیبان توجه کنیم. تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند. اگر این فاصله امتیازی را در دور برگشت هم حفظ کنیم، می‌توانیم گام بلندی در راستای هدف‌مان برداریم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در پایان تاکید کرد: به جرات می‌توانم بگویم که شهرداری کرج حرفه‌ای ترین تیم لیگ تنیس روی میز است. همه تیم‌ها ۱۰ روز و نهایتاً دو هفته پیش از آغاز مسابقات تمرینات شان را آغاز کردند اما ما سه ماه زودتر اردوی خود را تشکیل دادیم. از ۱۷ دی ماه هم تمرینات‌مان را از سر می‌گیریم تا برای دور برگشت آماده شویم.

کد خبر 5113067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha